Saturday 24 September 2011

need to change :)

i need to change :)
yeahh ! i need to change for him
untuk dapatkan balik dye yang dulu..
aku kene berubah
itu jee cara yang aku ada :/
tapi tapee , untuk dye :)
aku dah tanak tengok dye mara-II agy
dah tanak tengok dye stress nan perangai aku yg degil nie
aku rindu dye yang dulu
rinduu sangat
so , i need to change
aku kena berubah macam mana ?


     jangan kuar rumah selalu
#sebab aku nie kaki rayap ,aku kan pempuan kata nye
kalau da kuar kena balik awal
#seawal yang mungkin , aku punye awal kol 6.45 laa :D
kalau keluar bgthu dye
#nanti dye risau .hee sayang dye !
kuar kena pakai tudung 
#sebab ary to aku tanak pakai tudung then dye mara :/
jangan bawak moto laju
#dye tahu GF dye nie bawak moto cam Rossi
denga cakap dye
#aku nie keras kepala , suka melawan :P

insyaallah aku akan wat sume to sikit demi sikit :)
nampak macam dye mengongkong aku ?
king control ??
mana ada 
semua to perkara yg masuk akal kan
 selagi dye soh wat bnda yg betul . it's ok laa


* yang penting aku dapat balik dye yg dulu ^^
credit: MOHAMAD SYAFIQ :)


No comments:

Post a Comment